Happyduck Startet 27.Juni.2021 Del på Facebook Startet 27.Juni.2021 Jeg har en Uttern 22 daycruiser og opplever tildels høye knakelyder så fort det blir litt sjø. Det oppstår allerede ved lav fart. Høres ikke normalt ut og jeg kan ikke ha det slik. Noen som har opplevd/ har lignende utfordring? Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 27.Juni.2021 Del på Facebook Svart 27.Juni.2021 Det bør vel være mulig å lytte seg til hvor det knaker? Avhengig av hvor og hvorfor det knaker så kan sikkert opptil flere her gi råd. Sitér dette innlegget Link to post
Happyduck Svart 30.Juni.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Juni.2021 Klarer ikke å lokalisere det annet enn at det kommer fra venstre side i båten. Kanskje i forbindelse med nedgangen til kabin. Men det er skikkelig høye knekk og kan ikke tenke meg at det skal være slik.. Må kanskje bare få en mekaniker ombord og ta en tur ut så han får høre selv. Sitér dette innlegget Link to post
Goldielux Svart 30.April.2022 Del på Facebook Svart 30.April.2022 Hei. Jeg har Uttern D66. Kommer MYE knirke og knakelyder. Jeg mener å ha lokalisert dette til enten kjøleskap/skap og /eller «rekkverk» pulpit. Det er skrudd i gulvet som gir mye knirk. Du kan jo prøve å skru løst og fulle på med silikon eller lignende for marin bruk. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.