Kjetil A. D. Startet 27.Juni.2021 Del på Facebook Startet 27.Juni.2021 Skal bytte slangene på septiken, da vi er plaget med litt lukt.. slangene er 11 år, og jeg tror og håper det er synderen.. Uansett så virker det som slanger kan bli en utfordring. Etter hva jeg har sett og målt meg frem til er det 25mm på lufting, 38mm fra toalett og inn på tank. Ut til tømming over dekk eller til sjø ser ut som 50mm. Dessverre klarer jeg ikke å finne noen som fører 50mm!!? Noen som kan hjelpe med hvor dette kan fåes tak i? Vil gjerne bytte FØR ferien vår starter, og da haster det! Sitér dette innlegget Link to post
W27 Svart 27.Juni.2021 Del på Facebook Svart 27.Juni.2021 (redigert) Jeg har selv Jeanneau med 50 mm septikslange. Kjøpte nylig ny hos Hydroscand, god kvalitet og ikke like stiv som eksosslangene som noen bruker til septik. Redigert 27.Juni.2021 av W27 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kjetil A. D. Svart 27.Juni.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Juni.2021 W27 skrev Just now: Jeg har selv Jeanneau med 50 mm septikslange. Kjøpte nylig ny hos Hydroscand, god kvalitet og ikke like stiv som eksosslangene som noe bruker til septik. Gode nyheter! Hadde tenkt å handle av de men fant ikke dimensjonen. Vet du om man kan hente direkte hos de I feks Drammen? Sitér dette innlegget Link to post
Morten_L Svart 27.Juni.2021 Del på Facebook Svart 27.Juni.2021 W27 skrev 1 minutt siden: Jeg har selv Jeanneau med 50 mm septikslange. Kjøpte nylig ny hos Hydroscand, god kvalitet og ikke like stiv som eksosslangene som noen bruker til septik. Jeg var innom Hydroscand i Kristiansand i fjor for å kjøpe og de hadde ikke og kunne ikke bestille? Tess kunne bestille, men til en heller stiv pris Sitér dette innlegget Link to post
W27 Svart 27.Juni.2021 Del på Facebook Svart 27.Juni.2021 Om de ikke har inne hos den lokale Hydroscandbutikken skaffer de dette. Den halve meteren jeg trengte fikk Hydroscand på Forus inn før det var gått et døgn. Veldig god service slik jeg opplevde det. Apropos pris, gode slanger koster litt. Sitér dette innlegget Link to post
Kjetil A. D. Svart 28.Juni.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Juni.2021 Hydroscand i Moss leverte varene 👍 På vei fra butikken nå med x meter slanger og noen båtlapper fattigere. Klar for drittjobben 😬 Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 28.Juni.2021 Del på Facebook Svart 28.Juni.2021 Ville forbause meg om ikke Tess hadde denne dimensjonen også. Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.