Jump to content

Forhandler for 50mm septikslange

Kjetil A. D.

Recommended Posts

Skal bytte slangene på septiken, da vi er plaget med litt lukt.. slangene er 11 år, og jeg tror og håper det er synderen.. 

Uansett så virker det som slanger kan bli en utfordring. Etter hva jeg har sett og målt meg frem til er det 25mm på lufting, 38mm fra toalett og inn på tank. Ut til tømming over dekk eller til sjø ser ut som 50mm. Dessverre klarer jeg ikke å finne noen som fører 50mm!!? 

Noen som kan hjelpe med hvor dette kan fåes tak i? Vil gjerne bytte FØR ferien vår starter, og da haster det!20210626_220659.jpg.c21d45c4f6ab6e5f16bd5cfcd8b967a0.jpg

W27 skrev Just now:

Jeg har selv Jeanneau med 50 mm septikslange. Kjøpte nylig ny hos Hydroscand, god kvalitet og ikke like stiv som eksosslangene som noe bruker til septik. 

Gode nyheter! Hadde tenkt å handle av de men fant ikke dimensjonen. Vet du om man kan hente direkte hos de I feks Drammen? 

W27 skrev 1 minutt siden:

Jeg har selv Jeanneau med 50 mm septikslange. Kjøpte nylig ny hos Hydroscand, god kvalitet og ikke like stiv som eksosslangene som noen bruker til septik. 

Jeg var innom Hydroscand i Kristiansand i fjor for å kjøpe og de hadde ikke og kunne ikke bestille? 

Tess kunne bestille, men til en heller stiv pris

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...