Antols Startet 28.Juni.2021 Del på Facebook Startet 28.Juni.2021 Hei Har en Mercruiser 2000 250 D-tronic. Den dør ut når, jeg setter den i gir. Det skjer bare når den er varm, og har ett kort stopp, som ved fylling av drivstoff. Starter med en gang igjen, og går fint på tomgang. Men dør når jeg setter den i gir.. Starter opp mellom 7-10 ganger så er det igang igjen. Tips tas imot med takk 🙂 Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 28.Juni.2021 Del på Facebook Svart 28.Juni.2021 Kan det være en mikrobryter som sitter i giroverføringen? Vet at flere motorer fra mercruiser er utstyrt med dette. Sitér dette innlegget Link to post
Antols Svart 28.Juni.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Juni.2021 Det var noe slikt, jeg håpet på. Noen som vet hvor den eventuelt sitter ? Sitér dette innlegget Link to post
steyr t Svart 28.Juni.2021 Del på Facebook Svart 28.Juni.2021 Den er bare på Alpha one,og det har vel ikke du på den motoren? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.