Torsen67 Startet 28.Juni.2021 Del på Facebook Startet 28.Juni.2021 Hei. Har ett horn som er så og si kliss lik det som selges på biltema. Den får jeg nesten ikke liv i. Den er en del år gammel men ser helt fin ut innvendig, så skjønner ikke helt hvorfor. Testet først rett på batteriet, men når jeg monterte det opp, så ville den ikke virke. Målte 13,5v der den skulle kobles til. Noen som har erfaring med denne? NB: hele hornet er i rustfritt: https://www.biltema.no/batutstyr/elektrisk-utstyr/signalhorn/bathorn-trompet-2000038063 Sitér dette innlegget Link to post
tb55 Svart 28.Juni.2021 Del på Facebook Svart 28.Juni.2021 Jeg mener nesten hele hornet er rustfritt . Har ikke sett det selv, men guttungen hadde make horn på sin båt. Han mente det var noen deler inni selve hornet som rustet. Sitér dette innlegget Link to post
pero Svart 28.Juni.2021 Del på Facebook Svart 28.Juni.2021 tb55 skrev for 3 timer siden: mente det var noen deler inni selve hornet som rustet Det stemmer godt ja, ruster innvendig. Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 28.Juni.2021 Del på Facebook Svart 28.Juni.2021 Den typen der er forbruksvare. Kompressorhorn bør kunne vare lenger, koster dog litt mer men ikke all verden. Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 28.Juni.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Juni.2021 Hmm, ser ut som jeg må demontere hele greia og sette det inn med sauefett og tec7. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 29.Juni.2021 Del på Facebook Svart 29.Juni.2021 Har hatt et slikt i familien siden 60-tallet og fungerer akkurat like godt i dag! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.