Malvik Startet 29.Juni.2021 Del på Facebook Startet 29.Juni.2021 Noen som har hatt problem med å starte Honda bf 30hk 3 år gammel , satte den ut etter vinteren og startet den, gikk fint da, sto i 14 dager og når jeg startet den da så gikk den på tomgang en liten stund før den stoppet. Etter dette har jeg byttet bensin, gjort ren plugger, men vil ikke starte, selv ikke etter med en sprut med startgass. Forslag mottas med takk. Sitér dette innlegget Link to post
TideRace Svart 29.Juni.2021 Del på Facebook Svart 29.Juni.2021 Hvis du har en Honda-forhandler i nærheten ville jeg overlatt problemet til ham. Du har vel 6 års garanti på Honda. Sitér dette innlegget Link to post
Malvik Svart 29.Juni.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Juni.2021 ja har det ,men de jeg kjøpte båten av har sluttet med båter, men har bestilt service til noen andre som forhandler Honda over helga. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.