Lars og Sirius Startet 29.Juni.2021 Link til dette innlegget Startet 29.Juni.2021 Har en Eberspacher D2 med Eberspacher 801 betjeningsenhet. Temperaturen vises i displayet på 801 når varmeren er slått av og hovedbryteren fra forbruksbatteriet er av. Jeg har en lekkasje på ca. 0,5 A på forbruksbatteriet. Førstemistenkt er betjeningsenheten, men skal temperaturen vises i displayet når varmeren er slått av? Sitér dette innlegget Link to post
Bonita I Svart 29.Juni.2021 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2021 Vises ikke på mitt display når alt er skrudd av. Tyder på en koblingsfeil, og at varmeren er koblet direkte mot batteri utenom hovedbryter ... ?? Sitér dette innlegget BONITA I Link to post
Lars og Sirius Svart 29.Juni.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2021 Tror det jeg og. Snakket med Eberspacher i dag, og de sier at de anbefaler at + ledningen til selve varmeren skal kobles på inn-siden på forbruksbryteren eller direkte, for å unngå at strømmen kan bli brutt når varmeren er i nedkjølings-modus. Det høres jo fornuftig ut, men det må jo være feil at betjeningspanelet drar strøm uansett. Sitér dette innlegget Link to post
Frehau Svart 29.Juni.2021 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2021 Det sitter vel normalt en svart liten boks med 2 sikringer i nærheten av batteriene dine som er til varmeren. Flytt den tynne ledningen til etter hovedbryteren og se om det hjelper? Sitér dette innlegget www.leahnis.net Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.