askret Startet 30.Juni.2021 Del på Facebook Startet 30.Juni.2021 (redigert) Jeg trenger å lage meg en krybbe for en Winrace 22, fast aksel, ikke drev. Noen som har samme båt som kan hjelpe meg med noen bilder eller tegninger, og mål? Redigert 30.Juni.2021 av askret (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
askret Svart 25.Juli.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Juli.2021 (redigert) Her ble det ikke mye hjelp, så jeg har ordnet selv, med mye gjetning og studert bilder av Songvaar-krybba! Har laget den justerbar og jeg har en Haug av kiler, så jeg tror den vil passe de fleste båter under 30 fot faktisk! Men det gjenstår å se….. Redigert 25.Juli.2021 av askret Bildene ble opp-ned! (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 25.Juli.2021 Del på Facebook Svart 25.Juli.2021 Snekra ei slik selv for noen år tilbake til en Polar 20. Er jo "universal", så du får garantert denne til å passe. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.