Jump to content

Askeladden 2210 akterspeil

NatWil

Recommended Posts

Jeg har kjøpt en Askeladden 14 2210 med hevet akterspeil. Jeg vil senke det ned til original høyde for å passe min kortstammet motor. Det ser ut som det er satt inn en metall plate som går fra topp og ned under vannlinja for akterspeil er ikke slett, eller kanskje d skal være sånn? Er det noen som har lik båt som kan sammenligne. Eller ser det bare ut som noen har lagt noe oppå for å høyne og lagt glassfiber

IMG_20210702_221030.jpg

IMG_20210702_221043.jpg

Redigert av NatWil (see edit history)
Svart (redigert)

Ser ut som de som har høynet akterspeilet har gjort d på en veldig solid måte. Tror ikke jeg kan tilbakeføre til originalt. Må bare kappe meg et hakk nedover. Men skulle veldig gjerne visst akkurat høyde det skal være originalt. Så jeg vet hvor jeg skal stoppe kuttet, så motoren vil sitte der den ville gjort originalt og ikke i overgang mellom d gamle og det påbygde. Håper noen her kan måle vis noen har tilsvarende båt

Redigert av NatWil (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...