Leon KAD502 Startet 6.Juli.2021 Link til dette innlegget Startet 6.Juli.2021 Hvem har tatt over delesalget etter Frydenbø/sabb i bergen ga seg med dette? Jeg trenger Termostathuspakn. til Ford FG 216 GR (82 hk) Ford 2400 serien. 6 sylindere. Fint om noen har tlf.nr. dit. Fortsatt god båtsommer, og takk for hjelpa???? Sitér dette innlegget Mvh. Leon 1981 mod. Skarpnes 30 - Havna i Røykenvik/Brandbu Link to post
Roger jo Svart 6.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2021 (redigert) Leon KAD502 skrev for 4 timer siden: Jeg trenger Termostathuspakn. er det denne nr 24 Så går du i en maskinforetning eller Tess, og lager en selv, jeg har brukt Garlook 3000 Bluei 30 år. Hylomar på den ene siden og fett på den andre da slipper den lett. Redigert 6.Juli.2021 av Roger jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
index Svart 6.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2021 Ellers så har Ford bilforhandlere slike deler. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.