Torsen67 Posted July 6, 2021 Share Posted July 6, 2021 Hei Skal på med isolasjon fra Biltema: https://www.biltema.no/bil---mc/biltilbehor/lydisolering/lyddempingsplate-2000017199 1. Hva limer dere dette på med? Dørken er i finérplate. Er skeptisk til spraylim.. Skal jo henge opp-ned. Vil gjerne at dette sitter i mange år. 2. Det vil bli noe skjøter. Er det en tape som er fin og holdbar til å tape over skjøtene med? 3. Annet jeg bør tenke på? Quote Link to post
Andora Posted July 6, 2021 Share Posted July 6, 2021 Jeg brukte vanlig casco kontaktlim, limet som er på platene er for dårlig. Sitter fortsatt fint her. er vel 2 år siden jeg monterte di. Quote Link to post
Torsen67 Posted July 6, 2021 Author Share Posted July 6, 2021 En annen ting, hva kutter jeg mattene med, slik at det blir jevnt og fint? Quote Link to post
mrtiger Posted July 6, 2021 Share Posted July 6, 2021 Tapetkniv og en rettholdt/planke;) Quote Link to post
Andora Posted July 6, 2021 Share Posted July 6, 2021 Jeg brukte glavakniv, hullsag til ventilasjonshull, er noe dritt å skjære fine hull med kniv, den klistrer seg fast i limen(den er god nok til det) ??. Quote Link to post
Taskeladden Posted July 6, 2021 Share Posted July 6, 2021 limet på platene er godt nok det, om man er nøye med rengjøring før man limer de på og har litt temperatur. Isolerte motorrommet og gjorde skikkelig rent, varmet opp limet med varmluftspistol før jeg limte på rengjort underlag. Får det ikke løs uten at det må plukkes fra hverandre. Quote A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
Torsen67 Posted July 7, 2021 Author Share Posted July 7, 2021 Flott, takker for svar Quote Link to post
Torsen67 Posted July 7, 2021 Author Share Posted July 7, 2021 Hva med biltema sin aluminiumstape over skjøtene? Tenker jeg prøver det.. Quote Link to post
Recommended Posts