Waldemar93 Startet 6.Juli.2021 Link til dette innlegget Startet 6.Juli.2021 Vet dette har vært diskutert mye tidligere om hvordan man får en Yamaha V-Max til å bli en 15 hester, men jeg blir ikke helt klok på det jeg leser. Jeg har en V-Max fra 2006 som jeg gjerne skulle hatt til å yte 15 hester. Har tidligere lest om et klips som må fjernes som sitter i forbindelse med spjeldet til forgasseren. Er det det som må gjøres, og i så fall hvordan gjør man det? Sitér dette innlegget Link to post
bavariaeier Svart 6.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2021 V-Max har allerede riktige reedventiler. Så da er det bare å fjerne blekket som hindrer fullt gasspådrag. Du ser det relativt greit hvis du vrir gassen med lokket av. Bakerst der hvor wire går rundt et hjul. Er den del tråder med bilder. Sitér dette innlegget Link to post
Waldemar93 Svart 6.Juli.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2021 Ok for hvis det er den som er ringet rundt i rødt du tenker på så er den borte på min V-Max, den har faktisk aldri vært fra da vi kjøpte den ny hos forhandler. Er det noe annet en kan gjøre eller er den allerede en 15 hester? Sitér dette innlegget Link to post
Lars Hansen Svart 7.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2021 Det er den blanke du har ringet rundt som er sperren ja, er den fjernet har du full effekt... Sjekk at spjeldet på forgasser åpner helt. Sitér dette innlegget Link to post
Skrotnisse Svart 7.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2021 Disse sperrene ble jo lagt inn for å spare hk-avgift. Når vi solgte slike motorer, spurte vi alltid om kjøper ville at vi skulle fjerne sperre. Kan ikke huske noen som sa at de heller ville ha 10 enn 15 hk på motoren Sitér dette innlegget Link to post
Elise Svart 7.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2021 Har hørt at det i tillegg kan skiftes forgasser for mere effekt, noen som kan bekrefte det ? Sitér dette innlegget Link to post
Waldemar93 Svart 7.Juli.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2021 larshans1 skrev for 7 timer siden: Det er den blanke du har ringet rundt som er sperren ja, er den fjernet har du full effekt... Sjekk at spjeldet på forgasser åpner helt. Ok så om den er borte vil også spjeldet på forgasseren åpne helt? Sitér dette innlegget Link to post
Lars Hansen Svart 7.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2021 Jepp, bare ingen har vært å justert på noe... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.