Bitteliten Startet 7.Juli.2021 Del på Facebook Startet 7.Juli.2021 https://www.regjeringen.no/no/aktuelt/i-dag-fjernes-10-knopsgrensen-for-batforere-under-16-ar/id2865130/ vil tro denne har interesse for mange. Sitér dette innlegget Link to post
Gullfisk Svart 7.Juli.2021 Del på Facebook Svart 7.Juli.2021 Så det gjelder fra 0-16 år, såvidt jeg forstår? Burde kanskje vært en nedre grense…. Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 7.Juli.2021 Del på Facebook Svart 7.Juli.2021 På høy tid så lenge foreldre eller andre gir den nødvendige opplæringen. Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
JRK Svart 7.Juli.2021 Del på Facebook Svart 7.Juli.2021 Ja den skal tidlig krøkes.... Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 7.Juli.2021 Del på Facebook Svart 7.Juli.2021 (redigert) Fint at denne endringen kommer, men jeg tipper at en meget stor andel fortsatt kommer til å kjøre ulovlig. Jeg er ganske sikker på at det er ikke mange 9,9 hestere som har plomberingen på plass, så de fleste suser nok rundt med både 15 og 20 hester på hekken. Redigert 7.Juli.2021 av nomen (see edit history) Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Worry II Svart 7.Juli.2021 Del på Facebook Svart 7.Juli.2021 Jeg tviler i grunn på at vi vil merke noe stor endring utpå. Det vil vel bare føre til at de som nå gjør dette, gjør det med bedre samvittighet nå, enn før. Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 7.Juli.2021 Del på Facebook Svart 7.Juli.2021 Worry II skrev 1 time siden: Jeg tviler i grunn på at vi vil merke noe stor endring utpå. Det vil vel bare føre til at de som nå gjør dette, gjør det med bedre samvittighet nå, enn før. Tja....det er jo nå åpnet opp for at 4 åringer kan kjøre jolle med 9,9 på hekken.... Vil minne om at hjerndøde foreldre ikke er noe nytt... Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 7.Juli.2021 Del på Facebook Svart 7.Juli.2021 Worry II skrev for 4 timer siden: Jeg tviler i grunn på at vi vil merke noe stor endring utpå. Det vil vel bare føre til at de som nå gjør dette, gjør det med bedre samvittighet nå, enn før. Det tenker jeg også, og det er jo igrunnen greit🙂 Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
ooma Svart 7.Juli.2021 Del på Facebook Svart 7.Juli.2021 Med fire barn fra 10-16 som alle er godt vant med båt har alltid følgende regel blitt håndhevet: må kunne betjene motor (vippe opp/ned og starte) samt være i stand til å hoppe uti, svømme rundt båten og deretter entre. Så er det fritt fram. Og fra 1. juli til og med lovlig😀. erfaringsgrunnlaget er selvbygd kryssfiner med 6hk (fars gamle leketøy fra 80-tallet), 14åringens river 290 med Yamaha vmax 9,9 og hurricane 460 med 50hk totalt. (Siste med anstand om bord) Sitér dette innlegget Oso Link to post
NilsPils Svart 7.Juli.2021 Del på Facebook Svart 7.Juli.2021 Fantastisk at det noen ganger går i retning av mer frihet under ansvar på sjøen. Foreldrene kjenner som regel barna sine best. Jeg tipper at man overhodet ikke vil merke noen forskjell . . . Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.