Fjordland Startet 7.Juli.2021 Link til dette innlegget Startet 7.Juli.2021 (redigert) Bytta nettopp regreim på bilen. Ikke båtrellatert men crdi motor er det jo i båter også. Etter reima var timet riktig slo det meg, hvorfor må dieselpumpa stå riktig? Det er jo bare et rør ut til dysegalleriet, og inviduel åpning av dysene ? Pumpa gir vel bare trykk etter hva motorstyring sier? Eller er pulsen fra pumpa timet opp med forventet åpningstidspunkt på hver dyse? Redigert 7.Juli.2021 av Fjordland (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Teerex Svart 7.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2021 Kamakslene må iallefall være timet korrekt Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.