triton 225 eb Posted July 9, 2021 Share Posted July 9, 2021 Skulle demontere andenes på mercruiser 1,7 120ms, og den nedre anoden, ved motorfeste, løsnet en hub/bussing/fôring som følgte med ut ? Nokon vert borti dette før? Og nokon som har rett navn på denne? Får ikkje løyst den frå sink mutteren så må vel ha tak i ny ? Har skifta sink mange ganger før men dette er første gang de skjer??? 0 Quote Link to post
Jens_P Posted July 10, 2021 Share Posted July 10, 2021 (edited) Ikke vært borti dette. Ut fra delekatalog finnes ikke dette. Kan det ha vært reparert tidligere, at du har fått med en uoriginal gjengeinnsats ut? nr. 9 er anoder. Edited July 10, 2021 by Jens_P (see edit history) 0 Quote Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
triton 225 eb Posted July 10, 2021 Author Share Posted July 10, 2021 De veit eg ikkje. Men den såg rimelig original ut, lakka svart og stod heit inn mot godset på maskinen, i klem sona var der ingen lakk, så vill tru den er original....?♂️? 0 Quote Link to post
triton 225 eb Posted July 10, 2021 Author Share Posted July 10, 2021 De veit eg ikkje. Men den såg rimelig original ut, lakka svart og stod heit inn mot godset på maskinen, i klem sona var der ingen lakk, så vill tru den er original....?♂️? Nokon som har en ide om korleis løyse den? 0 Quote Link to post
terri250 Posted April 15, 2022 Share Posted April 15, 2022 Hva endte du opp med? Jeg kjøpte båten i fjor og jeg sliter med det samme, prøver jeg å løsnet anoden, så kommer hele bussingen rundt med. Har ikke turt å skru den videre ut. Tenker å kjøre igjennom systemrens, så da må jeg ha den ut. Noen som har forslag til hvordan få ut bare messingpluggen med anoden? Er det bare å skru ut også entre bussingen igjen etter at jeg har fått de fra hverandre på utsiden? 0 Quote Link to post
Recommended Posts