jørn Posted July 10, 2021 Share Posted July 10, 2021 Har demontert det fra båten da jeg ikke bruker dekoderen. Hva kan det være av verdi, om i heletatt noe? Antennen er ca 38cm i diameter. Quote Link to post
jørn Posted July 11, 2021 Author Share Posted July 11, 2021 Ingen som har noen formening om det er utdatert søppel eller har noen verdi? Quote Link to post
Fantino Posted July 11, 2021 Share Posted July 11, 2021 Det er ikke søppel men ville ikke forventet særlig sug i markedet heller, da de fleste gjør som deg etterhvert: De streamer heller. Har slik antenne i båten men det blir til at jeg bruker AppleTV og 4G hver gang likevel. Ikke minst fordi jeg da kan somle så lenge jeg vil før jeg setter på ? Den er vel i salg fremdeles så pris skulle være lett å finne. Kanskje legge den på Finn-torget til 25-30% av nypris eller bud?.. Quote Link to post
El barco de Sol Posted January 14, 2024 Share Posted January 14, 2024 Har du solgt denne? Snøen tok min iår. Quote Link to post
Recommended Posts