stenhaug78 Startet 10.Juli.2021 Del på Facebook Startet 10.Juli.2021 Jeg vil bytte noen innvendige plater/profiler i min båt. Det er en finnmaster 6100 royal OC, og jeg vil flytte litt på noen instrument display. Tingen er at jeg har en kartplotter jeg vil ha montert, og den vil da ( hvor jeg vil ha den) blokkere et par display som jeg da må flytte litt på. Personen jeg kjøpte båten av har også boret forskjellige ymse hull som ikke er i bruk og vil bli kvitt disse. Er snakk om 2 stk plater på "dashbord". Hvilke plater/materiale er best til dette ? Sitér dette innlegget Link to post
Steinrawr Svart 10.Juli.2021 Del på Facebook Svart 10.Juli.2021 Vet ikke hva som er best, og spent på svar fra folk som kan dette. Har samme planen selv, og har kikket en del på 5mm plater ac ABS plast og polyuretan. Ebay har massevis av slike plater i alle slags størrelser, men jeg finner lite slikt i butikker i Norge. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.