Kappa Startet 12.Juli.2021 Del på Facebook Startet 12.Juli.2021 Må ha båten på land her i Oslofjorden for å fjerne rur på propell og renske vanninntaket. Har fått noen saftige pristilbud fra 7.5 til 10 tusen. Seilbåt på 38 fot. Tips om rimelige slipper mottas med takk. Sitér dette innlegget Link to post
olews Svart 12.Juli.2021 Del på Facebook Svart 12.Juli.2021 Er det så enkle ting kan du sikkert få en dykker til å gjøre jobben billigere. Du skriver ikke om du vil male propellen, i så fall må du jo på land. Jeg var oppe i Son for ikke lenge siden, det var litt billigere enn 7.5k og da sto jeg ei uke på land. Sitér dette innlegget Ole S/Y Algol Link to post
Hulda Svart 12.Juli.2021 Del på Facebook Svart 12.Juli.2021 I Son vil det vel koste 4tusen å bli heist på land, spylt og ut igjen. Drøyt den prisen i Strömstad. Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 12.Juli.2021 Del på Facebook Svart 12.Juli.2021 Kavringen Sjøsenter på Nesodden tok vel 3500 i fjor da jeg hadde min 29 fots Tresfjord oppe. Da hadde jeg den på land i tre dager. Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Popeye70 Svart 12.Juli.2021 Del på Facebook Svart 12.Juli.2021 Kappa skrev 42 minutter siden: Må ha båten på land her i Oslofjorden for å fjerne rur på propell og renske vanninntaket. Har fått noen saftige pristilbud fra 7.5 til 10 tusen. Seilbåt på 38 fot. Tips om rimelige slipper mottas med takk. Asker Marina i Leangbukten tar vel rundt 4-5000 for løft. Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Kappa Svart 12.Juli.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Juli.2021 Nei de skulle ha 7.5 pluss betaling for spyling Sitér dette innlegget Link to post
willmasta Svart 12.Juli.2021 Del på Facebook Svart 12.Juli.2021 Sjekk slippen.org. Karenslyst Skøyen Oslo. Det er mulig å henge i stroppen mens gutta har lønsj. 1000 for medlemmer, tipper det dobbelte for ikke-medlemmer. Den jobben du beskriver kan vel gjøres på en times tid? Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 13.Juli.2021 Del på Facebook Svart 13.Juli.2021 Kappa skrev for 10 timer siden: Må ha båten på land her i Oslofjorden for å fjerne rur på propell og renske vanninntaket. Har fått noen saftige pristilbud fra 7.5 til 10 tusen. Seilbåt på 38 fot. Tips om rimelige slipper mottas med takk. Smart å presisere litt mer enn bare Oslofjorden. Den strekker seg fra Oslo til Torbjørnskjær/Færder. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.