JohHans1 Startet 14.Juli.2021 Del på Facebook Startet 14.Juli.2021 Har lekt med tanken om å gå spangereidkanalen/ Jåsundholmen med min sc35, dypgående ca 1,3m/ høyde over vannlinjen 4,05. Etter kartene bør det være mulig, særlig om jeg løfter drevene litt, men.... Hva tenker dere der ute som har gått der/ kjenner området? Ville være fryktelig kjedelig om det lå en stein eller noe som tar et av drevene, ikke lyst til å havne i media som "feriefolk nr x+1" som ikke har klart å takle den sørlandske skjærgården.....🤪🤣 Kan lett gå rundt, men hadde vært morsomt og gå gjennom.... Tips og erfaringer mottas gjerne 🛥️☀️🛥️ Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 14.Juli.2021 Del på Facebook Svart 14.Juli.2021 Det går ! Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 14.Juli.2021 Del på Facebook Svart 14.Juli.2021 Skal være god klaring det ;-) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
JohHans1 Svart 14.Juli.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Juli.2021 Takk for svar, da får jeg se hva jeg gjør i morgen, stoppet ved Jomfruland i dag, utrolig flott tur ut fjorden fra Oksval, men med et forrykende regn og tordenvær utenfor Drøbak, godt å ha tak over hodet og radar som virket, vet ikke om jeg har opplevd så tett regn med dårlig sikt før..... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.