Jakob T Svart 21.Juli.2021 Del på Facebook Svart 21.Juli.2021 Meiner det gikk over 5 l,herder og tynner i tillegg.Er ikkje sikker på mengde grunning. Heile båten vart lakkert. Den er 30 fot Sitér dette innlegget Link to post
Campingcruisern Svart 21.Juli.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Juli.2021 Jakob T skrev 3 minutter siden: Meiner det gikk over 5 l,herder og tynner i tillegg.Er ikkje sikker på mengde grunning. Heile båten vart lakkert. Den er 30 fot Hva slags farge brukte du? Den så veldig fin ut. Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 21.Juli.2021 Del på Facebook Svart 21.Juli.2021 Brukte Ral 9010. Passa båten godt,blei ikkje for kvit. Sitér dette innlegget Link to post
Campingcruisern Svart 22.Juli.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Juli.2021 Sitter fortsatt og funderer på hvordan jeg skal få til dette på best mulig måte. Båten vil jo ikke bli sjøsatt før til neste vår, da det er en del igjen å gjøre med båten før den kan sjøsettes. Men har fortsatt ikke skjønt hvordan jeg smartest kan gjøre dette for at vi skal kunne sjøsette den på våren 2022. Kan man prime hele båten med Epoxy primer. Male med polyuretanmaling over vannlinje og på overbygg. Så matte ned under vannlinjen til våren, ha på ekstra strøk med primer og så bunnstoff før man sjøsetter den? Eller må jeg ha på bunnstoffet i år med feks Mille NCT og sørge for at båten sjøsettes før det går maxtiden på 9 måneder? Sitér dette innlegget Link to post
Campingcruisern Svart 10.September.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.September.2021 Pusser dere noe mellom lagene med lakk? Evt mellom grunning og 2 komponent? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.