Optimist1 Startet 20.Juli.2021 Del på Facebook Startet 20.Juli.2021 Se vedlagt bilde. Hvis jeg skal inspisere eksosbendet, hvor er det det pleier å gå tett/bli avleiringer? Ved 1 eller 2 på bildet? Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
Gozzi Svart 20.Juli.2021 Del på Facebook Svart 20.Juli.2021 Min erfaring er at de ruster istykker ved utløpet, har skiftet to stk på samme motor... Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
Optimist1 Svart 20.Juli.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Juli.2021 Gozzi skrev 21 minutter siden: Min erfaring er at de ruster istykker ved utløpet, har skiftet to stk på samme motor... Har du prøvd bend i syrefast? 100 - 285 HK Stainless Steel eksos Albue for Volvo Diesel fits All 32, 42, 43 & 44 series (boatparts.no) Bør jo være evigvarende disse..? Må vel bytte etterhvert, selv om jeg ikke har noen problemer med de i dag. Er imidlertid litt usikker på om bytte til rustfritt bend kan gi tæringsproblematikk andre steder på motoren. Tenkte bare det var greit å få sjekket tilstand på kjølingen. Slangen som skal på albuen der jeg har merket "1" på tegningen sitter litt knotete til, men hvis det er her det pleier irre/tetne seg så må jo den også av hvis jeg skal få sjekket status. Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
Windy37GM Svart 20.Juli.2021 Del på Facebook Svart 20.Juli.2021 (redigert) 1 Det er utløpet :-) Redigert 20.Juli.2021 av Windy37GM (see edit history) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.