bellen Startet 22.Juli.2021 Link til dette innlegget Startet 22.Juli.2021 Skulle fått tak i noen olje- og dieselfilter til Caterpillar og John Deere og noen hydraulikkfilter. Er det noen totalleverandører i Oslo eller omegn der enn kan få dette på dagen? Sitér dette innlegget Link to post
TideRace Svart 22.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2021 Litt avhengig av hvor langt du drar begrepet "eller omegn", regner jeg med at du får alt du trenger hos Ditech på Linnestad. Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 22.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2021 Jeg forhandler alt av filter og skaffer på dagen! Jobber i Oslo og kan ta det med dit. Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Profondo Svart 22.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2021 Egil Eng i Oslo eller Lekang Filter i Hølen har stort sett alt av filter på lager. De har også veldig god dokumentasjon på det de selger. Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 22.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2021 (redigert) Profondo skrev 1 time siden: Egil Eng i Oslo eller Lekang Filter i Hølen har stort sett alt av filter på lager. De har også veldig god dokumentasjon på det de selger. Lekang er grossist og selger ikke til sluttbruker lenger. Og gjør de det er prisene deretter. Solbris Maritime har konkurransedyktige priser og leverer komplette filter eller det du trenger til hele landet og til absolutt alle motorer! Redigert 22.Juli.2021 av Solbris II (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
bellen Svart 24.Juli.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2021 Takk for svar, folkens. Jeg valgte å handle av @Solbris IIog må takke han for kjempegod service og gode priser. Ekstra stor takk for at han tok seg et ekstra ærend da vi trengte noe ekstra når nøden var størst. Mangler dere noe til båten deres, så anbefaler jeg at dere kontakter @Solbris II. Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 24.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2021 bellen skrev 14 minutter siden: Takk for svar, folkens. Jeg valgte å handle av @Solbris IIog må takke han for kjempegod service og gode priser. Ekstra stor takk for at han tok seg et ekstra ærend da vi trengte noe ekstra når nøden var størst. Mangler dere noe til båten deres, så anbefaler jeg at dere kontakter @Solbris II. Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
oberst1 Svart 24.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2021 Lekang har også forhandler med døgnservice på Ryen med ca 40 av de vanligste marine-filtre på eget lager om det noengang skulle knipe for noen... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.