bellen Posted July 22, 2021 Share Posted July 22, 2021 Skulle fått tak i noen olje- og dieselfilter til Caterpillar og John Deere og noen hydraulikkfilter. Er det noen totalleverandører i Oslo eller omegn der enn kan få dette på dagen? Quote Link to post
TideRace Posted July 22, 2021 Share Posted July 22, 2021 Litt avhengig av hvor langt du drar begrepet "eller omegn", regner jeg med at du får alt du trenger hos Ditech på Linnestad. Quote Link to post
Chilli Solbris Posted July 22, 2021 Share Posted July 22, 2021 Jeg forhandler alt av filter og skaffer på dagen! Jobber i Oslo og kan ta det med dit. Quote Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Profondo Posted July 22, 2021 Share Posted July 22, 2021 Egil Eng i Oslo eller Lekang Filter i Hølen har stort sett alt av filter på lager. De har også veldig god dokumentasjon på det de selger. Quote Link to post
Chilli Solbris Posted July 22, 2021 Share Posted July 22, 2021 (edited) Profondo skrev 1 time siden: Egil Eng i Oslo eller Lekang Filter i Hølen har stort sett alt av filter på lager. De har også veldig god dokumentasjon på det de selger. Lekang er grossist og selger ikke til sluttbruker lenger. Og gjør de det er prisene deretter. Solbris Maritime har konkurransedyktige priser og leverer komplette filter eller det du trenger til hele landet og til absolutt alle motorer! Edited July 22, 2021 by Solbris II (see edit history) Quote Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
bellen Posted July 24, 2021 Author Share Posted July 24, 2021 Takk for svar, folkens. Jeg valgte å handle av @Solbris IIog må takke han for kjempegod service og gode priser. Ekstra stor takk for at han tok seg et ekstra ærend da vi trengte noe ekstra når nøden var størst. Mangler dere noe til båten deres, så anbefaler jeg at dere kontakter @Solbris II. Quote Link to post
Chilli Solbris Posted July 24, 2021 Share Posted July 24, 2021 bellen skrev 14 minutter siden: Takk for svar, folkens. Jeg valgte å handle av @Solbris IIog må takke han for kjempegod service og gode priser. Ekstra stor takk for at han tok seg et ekstra ærend da vi trengte noe ekstra når nøden var størst. Mangler dere noe til båten deres, så anbefaler jeg at dere kontakter @Solbris II. Quote Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
oberst1 Posted July 24, 2021 Share Posted July 24, 2021 Lekang har også forhandler med døgnservice på Ryen med ca 40 av de vanligste marine-filtre på eget lager om det noengang skulle knipe for noen... Quote Link to post
Recommended Posts