Jump to content

Ny madrass i akterkabin


MR Swe

Recommended Posts

MR Swe skrev 10 minutter siden:

Ca 10-13 cm tykk

Kjør nå heller 13cm framfor 10cm hvis du kan, prisforskjellen trenger ikke være så voldsom, men komforten er av en annen verden:thumbsup: Selv kjøpte jeg en rimelig en hos IKEA på 10cm + overmadrass. Den varte ikke lenge før jeg skiftet den ut med en tykkere variant til noen hundrelapper mer, spesielt hvis man ligger på siden kommer tykkelsen godt med.

Link to post
Share on other sites

Det går an å kappe kjernen i overnadrassen og brette inn det som er til overs av trekket rundt. Vi hadde det slik i én sesong, og deretter sydde kona det inn. Men vår seng er ikke helt firkantet, og vi har en søyle som kommer opp i kanten. Så hun figursydde for å bruke det uttrykket...

 

Madrasser kappes greit til. Hjemme har vi Nirva 13 cm skumgummimadrasser på vår dobbelt-gjesteseng, med en virkelig god overmadrass. Den er veldig god å ligge i. Og det sier litt, for vi ligger vanligvis på toppmodellen til Svane (intelligel). 

 

Derfor prioriterte vi en god overmadrass i båten også. Mener vi valgte toppmodellen til Jysk. Fungerer topp! Til og med med bptens originale puter under.

Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO)
Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...