Ajm Startet 23.Juli.2021 Del på Facebook Startet 23.Juli.2021 Hei, har en uttern d66 med trimflaps. Jeg hører at det kommer lyd, men flapsene beveger seg ikke. Har fylt på olje i beholderen. Er det noe annet jeg burde sjekke for å feilsøke? Legger ved «motoren» som styrer flaps. Sitér dette innlegget Link to post
Cerberus Svart 23.Juli.2021 Del på Facebook Svart 23.Juli.2021 Om du legger ut et bilde av enheten og ikkje ei lensepumpe så en kan sjå fabrikat og denslags så vil det hjelpe Sitér dette innlegget Link to post
Ajm Svart 23.Juli.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Juli.2021 Ergh, beklager. Enheten er den over lensepumpa, var det bildet jeg hadde når jeg sjekket om det var nok olje i den. Skal se om jeg finner et bedre bilde. Sitér dette innlegget Link to post
Ajm Svart 23.Juli.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Juli.2021 Det fant jeg et bedre bildet. Sitér dette innlegget Link to post
Dixie 2100 Svart 23.Juli.2021 Del på Facebook Svart 23.Juli.2021 Jeg har høyere oljenivå på min tank (samme pumpe) enn hva det ser ut som du har på det første bildet du postet. Mount motor-pump in VERTICAL POSITION AT ALL TIMES. Never fill above 3/4 level. It is desirable to mount motor-pump on inside of transom as in figure No.1, but as it is hydraulic it can be mounted in any convenient location. Sitér dette innlegget Link to post
Ajm Svart 23.Juli.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Juli.2021 Kanskje ikke lett å se på bildet, men er montert vertikalt. Sitér dette innlegget Link to post
Dixie 2100 Svart 24.Juli.2021 Del på Facebook Svart 24.Juli.2021 Ajm skrev for 9 timer siden: Kanskje ikke lett å se på bildet, men er montert vertikalt. Tenkte mer på at det er for lite olje på tanken..... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.