Torbinho Startet 23.Juli.2021 Link til dette innlegget Startet 23.Juli.2021 Hei! Jeg følger litt med på kjøp og salg av white shark i Norge men aldri har jeg sett en WS 195 slik som jeg har? Noen som vet grunnen? Importert kanskje? Hadde bare vært moro og funnet ut av det. Takk for eventuelle svar. Sitér dette innlegget Link to post
Torbinho Svart 24.Juli.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2021 Ser det ligger noen av denne typen på franske nettsider. Det er vel en amerikansk båttype. Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 24.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2021 Opprinnelig et Chris-Craft skrog, men produsert av Kelt i Frankrike. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Torbinho Svart 24.Juli.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2021 Honduras skrev for 1 time siden: Opprinnelig et Chris-Craft skrog, men produsert av Kelt i Frankrike. Takk for info! Noen grunn til at disse nesten ikke finnes i Norge? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.