Jump to content

Ingen vatn i dusj på akterdekk


Vestlandssong

Recommended Posts

Eg er på ferie med familien, for tida i Uskedal. Eg opplever at det ikkje kjem noko vatn ut frå dusjen på akterdekk. Litt upraktisk etter bading på sandstrand. 🙈 Sidan eg ikkje har brukt dusjen før (første sesong i ny båt) er eg usikker på om det er eg som ikkje har skjønt kordan denne virker, eller om det er noko gale med den. Dusj er av type som vist på bildet. Pentrypumpa går som normalt og pumper vatn til bysse og bad. Eg har ikkje klart å finne noko kran eller bryter til dusjen, hverken i motorrom eller på sjølve dusjen. Når eg trykker ned eller vipper opp hendelen på dusjhovudet skjer det ingenting.. 

 

Det virker for meg som det kjem vatn gjennom vannslangen som leder inn i blandebatteriet når pentrypumpa går. Eg ser det ikkje, men eg kjenner at slangen utvide seg litt når nokon tapper vatn feks i byssa. Eller kan det være berre luft? Eg har forsøkt å skru av heile dusjhovudet og heller ikkje då kjem det vatn ut av slangen når pentrypumpa går.

 

Er det noko heilt elementært eg ikkje har skjønt her? 😅

IMG_20210725_175509.jpg

Link to post
Share on other sites

Finn Master skrev for 11 timer siden:

Kan det være at det er egen pumpe som må slås på for vann på akterdekket? Det er det ombord på mitt fartøy.

 

Den klarer eg i såfall ikkje å finne. Kor sitt denne i din båt?

Kan det være mulig at det er noko i blandebatteriet som har eiret slik at vatnet ikkje kjem gjennom...? 🤔

Link to post
Share on other sites

lurvetass skrev for 10 timer siden:

Ligner på krana vi har på vår utedusj. Du må løfte krana opp for å få på vannet.

Når du skal stenge må du la vannet renne mens du trykker den ned igjen.

Har du trukket toppen på blandebatterier opp/ut, som lurvetass skrev? Det er slik du setter på vannet med disse blandebatterier. 

Link to post
Share on other sites

lurvetass skrev for 16 timer siden:

Ligner på krana vi har på vår utedusj. Du må løfte krana opp for å få på vannet.

Når du skal stenge må du la vannet renne mens du trykker den ned igjen.

 

Gullfisk skrev for 5 timer siden:

Har du trukket toppen på blandebatterier opp/ut, som lurvetass skrev? Det er slik du setter på vannet med disse blandebatterier. 

 

Ja, har prøvd å både dra opp, dytte ned, og skubbe ut i alle retninger. Litt usikker på kor mykje kraft eg skal tørre å bruke uten å knekke noko.. Mulig den har vore lite i bruk og har eira litt fast kanskje... Skal prøve å lirke og dra litt meir. 🙂

Link to post
Share on other sites

Ah, der kom den! Då kan eg bekrefte at krana skulle dras oppover. Eg bestemte meg for å la det stå til og dra opp med ganske stor kraft. Den hadde nok "satt" seg litt, for den var temmelig tung. Når eg gjorde det igjen fleire gongar etterpå gjekk det imidlertid lettere.

Takk for innspela! 🙂

Link to post
Share on other sites

Gerhard skrev for 8 timer siden:

Bra det løste seg!

 

Fikk du med deg tipset fra lurvetass? Når du skal stoppe den så vil den sprette ut igjen. Du må ta trykket av dusjslangen, d.v.s. trykke på både blandebateriet og dusjhodet samtidig for at blandebatteriet skal bli stående inne.

 

Då virker nok ikkje min heilt på samme måte som lurvetass sin. Eg måtte dra den opp for å aktivere vatnet. Men for å stenge igjen kan eg trykke ned igjen blandebatteriet uten at det sprett ut igjen. Uavhengig av om eg tømmer slangen for vatn ved å trykke på dusjhodet eller ikkje. 

 

Det skal seinast at det fortsatt krever ganske mykje kraft å dra/trykke på blandebatteriet, mistenker unormalt mykje. Så mulig denne tregheten forhindrer blandebatteriet frå å sprette ut av seg sjølv... 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...