Frida 32C Startet 26.Juli.2021 Del på Facebook Startet 26.Juli.2021 Måleren sitter fast på 1/3 full tank uansett. Må nok på med gummihansker.... Kanskje noen der ute kan hjelpe meg med hvor jeg kan begynne å lete. Har en sterk mistanke om at den kan finnes etter at kjøleskapet blir demontert. Gode råd fra noen som har erfaring med tilsvarende båt vil bli satt pris på. Takk! Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 26.Juli.2021 Del på Facebook Svart 26.Juli.2021 @MajorAndy Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 26.Juli.2021 Del på Facebook Svart 26.Juli.2021 :-) Min giver sad under den nederste skuffe i rækken th for ovnen. Der var et udskåret hul hvor den kunne skiftes gennem. Sitér dette innlegget Link to post
Frida 32C Svart 27.Juli.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Juli.2021 Ja, der er en giver, men den er til dieseltanken. (er iallfall det jeg har konkludert med) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.