KarlStrømme Posted July 26, 2021 Share Posted July 26, 2021 Jeg har en Johnson Endevaur 35hk. Denne kutter plutselig tenning, ingen gnist. Jeg ser at flere loddinger på cdi-printet er blitt dårlige. Nå tenker jeg å prøve å komme inn til printet for å lodde over disse punktene. Ett tips jeg har fått er aceton. Har noen erfaring med å reparere sånt? Hvis jeg får dette til, hvordan forsegler jeg dette igjen? Quote Link to post
Windy37GM Posted July 26, 2021 Share Posted July 26, 2021 Noen har hatt suksess med litt varme i varmeovn. Sjekk Youtube. Hvis den er helt dau, er det sikringer et sted? mvh Windy37GM Quote Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
KarlStrømme Posted July 27, 2021 Author Share Posted July 27, 2021 Sikringen er vel. Denne motoren har vært litt lunefull i det siste, fungerer helt fint, for så å dø helt. Quote Link to post
Windy37GM Posted July 27, 2021 Share Posted July 27, 2021 Med sikring mente jeg internt i cdi boksen, beklage unøyaktigheten. En klassiker er jordingspunktene. Regner med du har demontert, rengjort og sammen igjen? CDI boksen, den er pakket i et-eller-annet gjennomsiktig så du ser loddingene? Quote Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Recommended Posts