KarlStrømme Startet 26.Juli.2021 Link til dette innlegget Startet 26.Juli.2021 Jeg har en Johnson Endevaur 35hk. Denne kutter plutselig tenning, ingen gnist. Jeg ser at flere loddinger på cdi-printet er blitt dårlige. Nå tenker jeg å prøve å komme inn til printet for å lodde over disse punktene. Ett tips jeg har fått er aceton. Har noen erfaring med å reparere sånt? Hvis jeg får dette til, hvordan forsegler jeg dette igjen? Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 26.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2021 Noen har hatt suksess med litt varme i varmeovn. Sjekk Youtube. Hvis den er helt dau, er det sikringer et sted? mvh Windy37GM Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
KarlStrømme Svart 27.Juli.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2021 Sikringen er vel. Denne motoren har vært litt lunefull i det siste, fungerer helt fint, for så å dø helt. Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 27.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2021 Med sikring mente jeg internt i cdi boksen, beklage unøyaktigheten. En klassiker er jordingspunktene. Regner med du har demontert, rengjort og sammen igjen? CDI boksen, den er pakket i et-eller-annet gjennomsiktig så du ser loddingene? Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.