sportnaj Startet 27.Juli.2021 Del på Facebook Startet 27.Juli.2021 (redigert) Jeg har en bavaria 35 sport med 2 stk vp d4-225 med dph drev. Seb utsetting iår og når båten står på vannet får jeg ikke trimmet drevene. Jeg får avlest posisjon. Styrbord drev står normalt, mens babord står i 50 (Beach). Ingen reaksjon. Ingen rele som klikker og det er strøm. Styrbord motor starter, men er vel sperre når drev står høyt så babord drar ikke starteren Noen som har tips. Hvor sitter sikringen til disse? I evc boksene? Andre steder? andre tips? Redigert 27.Juli.2021 av sportnaj (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Shiny Svart 27.Juli.2021 Del på Facebook Svart 27.Juli.2021 Høres ut som du bør kalibrere drevene i EVC. Ligger beskrivelse het i dok arkiv. Tar 2 min. Neste er å ta ut trimsensor på drev som ikke reagerer for sjekk av gummi mutter ikke roterer på sensor aksel. Kjapp jobb i motorrom, 4 el 5 mm umbrako nøkkel. Sitér dette innlegget Sjøblid og ubetinget positiv! Link to post
sportnaj Svart 27.Juli.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Juli.2021 Takk for svar. Men finner kun for EVC EC C og C2 og jeg har EVC EC BII. Det er litt annerledes panel. Har du noe info om hvordan det gjøres med min versjon? Nå fikk jeg trimmet styrbord, men babord er fremdeles dødt.. Sitér dette innlegget Link to post
Shiny Svart 27.Juli.2021 Del på Facebook Svart 27.Juli.2021 Arket ligger i båten, men mener det er tenning på, trykk inn N og det runde hjulet samtidig, så følge anvisning i display på turtelleren. Slå av tenning når du er ferdig med prosedyre for å lagre. Sitér dette innlegget Sjøblid og ubetinget positiv! Link to post
sportnaj Svart 27.Juli.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Juli.2021 Helt ut av det blå så løste det seg. Eneste jeg gjorde var å slå av hovedbryterne noen ganger, trykke D på evc panelet og prøve å starte. Plutselig reagerte drevet på trimbryteren og jeg fikk kjørt den ned Da startet motoren også. Var vel bare noe som hang i EVC pga drev i høy posisjon. Men takk for tips. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.