Langedahl Startet 27.Juli.2021 Del på Facebook Startet 27.Juli.2021 Hei, Kan noen gjøre seg nytte av denne autopiloten? det følger med en gyro? på størelse med en termos. Det eneste jeg vet er at den er defekt iflg vedlikeholdsloggen på båten(Finnsailor 35) Gratis selvfølgelig. Sitér dette innlegget Link to post
Midtpinne Svart 27.Juli.2021 Del på Facebook Svart 27.Juli.2021 Dette er jeg interessert i, og av alle ting til en Finnsailer 35. 🙂 Sitér dette innlegget Link to post
Langedahl Svart 27.Juli.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Juli.2021 Flott,send meg gjerne en mld. Har nettopp kjøpt denne båten som jeg har "jaktet" på i Fem År. Sitér dette innlegget Link to post
Midtpinne Svart 27.Juli.2021 Del på Facebook Svart 27.Juli.2021 Gratulerer med en spennende båt. Vi er på ferie i vår akkurat nå og ligger for anker og koser oss. Det er gode båter. Hva er historien bak at du fant det for godt å lete etter en Finnsailer? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.