Dyr Startet 28.Juli.2021 Link til dette innlegget Startet 28.Juli.2021 Hei! jeg er interessert i en west båt og har vurdert både «west riva 360» og «west riva 420». Spørsmålet mitt er om 420 modellen vil kunne plane og gjøre god fart med en 9,9hk? (Eventuelt trimmet til 15) denne båten har en maks hk motor på 30hk så jeg er i tvil om den mindre modellen, (west riva 360) med maks hk på 20hk kan passe bedre om jeg ønsker å kunne oppnå fart på over 15 knop. takker for alle svar:) Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 29.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2021 Den veier 88 kg.. min zodiac 310 veier ca 30 kg. Den planer lett med 15 hk og to voksne og to barn ombord(over 200 kg til sammen). så jeg tror den planer fint med 15 hk hvertfall Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.