Jump to content

Hvem forhandler Pfeiffer i Norge

Bergen

Recommended Posts

Skal bestille noen små reservedeler (ett halegatt, og dempergummi til selvslåerskinne) av merket Pfeiffer. Men jeg finner ikke noen forhandler av dette merket i Norge (det kommer ikke opp noe ved søk på Flak, og heller ikke på et generelt Google søk) som jeg kan kontakte for besilling.

Tyske SVB24 som jeg har benyttet noen ganger tidligere har produktene, med opplyser at de ikke lenger sender ordre under 280 EUR til Norge (de henvisertil Norske VAT/VOEC regler).     

Er det noen som har tips?

Ja, har prøvd å søke på eBay både på navn og artikkelnummer uten hell

Produktene jeg er på jakt etter er:

72640101 Railing Track port side og Damper 74710026006 

SVB24 var heller ikke til hjelp da de kun ville sende små forsendelser til ett firma med VAT/MVA nummer.

Så jeg må nok høre med Fjordsailing, eller vente til noe kjente skal til Bremen hvor SVB24 har butikken sin.

Bergen skrev On 29.7.2021 at 17.56:

Jo, kan høre med dem, men basert på erfaringer hørt av andre kunder der ute er jeg litt skeptisk til om de bruker tid på småting som dette.

Siden jeg uttrykte noe skepsis til Fjordsailing, er det min gledelige plikt å melde at ikke bare har dem gitt meg god oppfølgning i å velge rett halegatt (den jeg trodde jeg skulle ha er ikke brukt på min båttype), men overrasket og positivt ved å ha denne og damper (som @alidal allerede hadde funnet ut ) på lager.

Jeg trekker derfor tilbake min skepsis til Fjordsailing, og skaffer i alle fall de Pfeiffer delene som er brukt på Hanse.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...