Blouberg Startet 1.August.2021 Del på Facebook Startet 1.August.2021 Ser på båter om dagen, blant annet båter med innebygd toalett med tank. F.eks Ibiza 22. I følge eier kan ikke denne tømmes på tømme stasjon. Båten vil nok ligge en del i ferskvann der det er forbud måt tømming til vann. Er det mulig å bygge om dette slik at man kan bruke en tømmestasjon? Eller er eneste mulighet å stenge toalettet? /Blouberg Sitér dette innlegget Yamarin 68DC, Bavaria 32 Sport, Mercury Dynamic 280. Holder til i Oslofjorden, AMY:LL3459 Tukler med litt av hvert, legger i blant ut noen ymse videoer her Insta:@anderfrode Link to post
BØstrøm Svart 1.August.2021 Del på Facebook Svart 1.August.2021 Kan lett bygges om. Koster deg for ett par lapper i deler, eller 10 000;- så gjør jeg jobben for deg. Sitér dette innlegget Link to post
Blouberg Svart 1.August.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.August.2021 Takk for svar og tilbud! Skal ha det i mente om jeg ender opp med en båt som må bygges om (: Sitér dette innlegget Yamarin 68DC, Bavaria 32 Sport, Mercury Dynamic 280. Holder til i Oslofjorden, AMY:LL3459 Tukler med litt av hvert, legger i blant ut noen ymse videoer her Insta:@anderfrode Link to post
Grand Banks jr Svart 1.August.2021 Del på Facebook Svart 1.August.2021 Du trenger normalt en Y-ventil, en ny gjennomføring/ dekksforskruing og slange mellom disse. Hvis original tank er i aluminium hadde jeg nok byttet til plasttank der det er ferdig stuss. I alle tilfeller hadde jeg byttet samtlige slanger. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.