jonsverre Posted August 3, 2021 Share Posted August 3, 2021 Hei, på kartet står det 2,5 meter inn i sundet nordfra, også ned til 1,5 meter etter bryggene (mot vest i sundet). Ved innseiling nord-øst fra, er det mulig å gå inn til brygga med en båt som stikker 2,4 meter? Quote Link to post
Tore B Posted August 3, 2021 Share Posted August 3, 2021 Det går ikke på den sørligste delen av brygga, men muligens øverst mot der det er reservert. Ligger du utenpå en annen båt går det fint. Det er jo marginalt så vannstand er også av betydning. Quote Link to post
jonsverre Posted August 3, 2021 Author Share Posted August 3, 2021 Ok takk for svar! Quote Link to post
Lazyjack Posted August 3, 2021 Share Posted August 3, 2021 (edited) Hvordan vet han som svarer hvilket Strømsund spørrer mener og motsatt? Jeg tenkte automatisk Vederøarna men det finnes mange Strømsund..... Edited August 3, 2021 by Lazyjack (see edit history) Quote Link to post
Hulda Posted August 3, 2021 Share Posted August 3, 2021 Det er jo en brygge og et Strømsund ved Strømtangen også. De som har hytte der kaller det i for Strømsund. Og der har Hulda lagt til med 2,2 m dypgående. Må inn fra nordsiden. Quote Link to post
Tore B Posted August 3, 2021 Share Posted August 3, 2021 Ut fra forklaringen til jonsverre så gikk jeg ut fra at det var Strømsund ved Strømtangen fyr i Fredrikstad. Quote Link to post
Hulda Posted August 3, 2021 Share Posted August 3, 2021 Det var denne brygga jeg tenkte på: Quote Link to post
Tore B Posted August 3, 2021 Share Posted August 3, 2021 Hulda skrev 34 minutter siden: Det var denne brygga jeg tenkte på: Jeg og, men det har skjedd mye på brygga der siden dette bilde ble tatt. Det er akkurat der du ligger jeg tenkte det muligens kunne gå. Quote Link to post
jonsverre Posted August 5, 2021 Author Share Posted August 5, 2021 Ja helt riktig, Strømsund ved Strømtangen :-) Quote Link to post
ydalir Posted August 5, 2021 Share Posted August 5, 2021 Er det ikke ut inn fortøyning som gjelder på den brygga? Var iallefall det sist jeg var der Quote Link to post
Gerhard Posted August 5, 2021 Share Posted August 5, 2021 ydalir skrev 29 minutter siden: Er det ikke ut inn fortøyning som gjelder på den brygga? Var iallefall det sist jeg var der Det var riktig, men det er nye regler nå: Quote Link to post
ydalir Posted August 5, 2021 Share Posted August 5, 2021 Gerhard skrev 58 minutter siden: Det var riktig, men det er nye regler nå: Så bra Quote Link to post
Recommended Posts