jonsverre Startet 3.August.2021 Link til dette innlegget Startet 3.August.2021 Hei, på kartet står det 2,5 meter inn i sundet nordfra, også ned til 1,5 meter etter bryggene (mot vest i sundet). Ved innseiling nord-øst fra, er det mulig å gå inn til brygga med en båt som stikker 2,4 meter? Sitér dette innlegget Link to post
Tore B Svart 3.August.2021 Link til dette innlegget Svart 3.August.2021 Det går ikke på den sørligste delen av brygga, men muligens øverst mot der det er reservert. Ligger du utenpå en annen båt går det fint. Det er jo marginalt så vannstand er også av betydning. Sitér dette innlegget Link to post
jonsverre Svart 3.August.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.August.2021 Ok takk for svar! Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 3.August.2021 Link til dette innlegget Svart 3.August.2021 (redigert) Hvordan vet han som svarer hvilket Strømsund spørrer mener og motsatt? Jeg tenkte automatisk Vederøarna men det finnes mange Strømsund..... Redigert 3.August.2021 av Lazyjack (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 3.August.2021 Link til dette innlegget Svart 3.August.2021 Det er jo en brygge og et Strømsund ved Strømtangen også. De som har hytte der kaller det i for Strømsund. Og der har Hulda lagt til med 2,2 m dypgående. Må inn fra nordsiden. Sitér dette innlegget Link to post
Tore B Svart 3.August.2021 Link til dette innlegget Svart 3.August.2021 Ut fra forklaringen til jonsverre så gikk jeg ut fra at det var Strømsund ved Strømtangen fyr i Fredrikstad. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 3.August.2021 Link til dette innlegget Svart 3.August.2021 Det var denne brygga jeg tenkte på: Sitér dette innlegget Link to post
Tore B Svart 3.August.2021 Link til dette innlegget Svart 3.August.2021 Hulda skrev 34 minutter siden: Det var denne brygga jeg tenkte på: Jeg og, men det har skjedd mye på brygga der siden dette bilde ble tatt. Det er akkurat der du ligger jeg tenkte det muligens kunne gå. Sitér dette innlegget Link to post
jonsverre Svart 5.August.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.August.2021 Ja helt riktig, Strømsund ved Strømtangen :-) Sitér dette innlegget Link to post
ydalir Svart 5.August.2021 Link til dette innlegget Svart 5.August.2021 Er det ikke ut inn fortøyning som gjelder på den brygga? Var iallefall det sist jeg var der Sitér dette innlegget Link to post
Gerhard Svart 5.August.2021 Link til dette innlegget Svart 5.August.2021 ydalir skrev 29 minutter siden: Er det ikke ut inn fortøyning som gjelder på den brygga? Var iallefall det sist jeg var der Det var riktig, men det er nye regler nå: Sitér dette innlegget Link to post
ydalir Svart 5.August.2021 Link til dette innlegget Svart 5.August.2021 Gerhard skrev 58 minutter siden: Det var riktig, men det er nye regler nå: Så bra Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.