Jump to content

Suzuki df 140 trim og tilt


ibiza5

Recommended Posts

Siden ingen av de flinke her på forumet har svart så prøver jeg meg, men jeg tilhører ikke proffligaen her på forumet. Hvis dette hadde vært meg, og ingen med mer erfaring hadde gitt meg råd, så ville jeg tenkt lekkasje i hydraulikksystemet. Hadde fylt opp reservoaret of tiltet opp og ned en rekke ganger og lett etter lekkasje.

 

Håper at noen flinke vil svare deg etterhvert.

Link to post

Litt tidlilg å få tæringsproblemer på tilten, men det kan skje. Jeg fikk det etter bare 3 sesonger pga. spesielle omstendigheter.

Redigert av Teerex (see edit history)

Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon)
Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03
BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15
BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78

Link to post
ibiza5 skrev On 7.8.2021 at 13.02:

De er brukt anode som ikke har tært anoden er av aluminium

feste braketen er brun av rust.

anoden er fra 1852 sink  bar Suzuki.

den tærer ikke

de er også rust på løfte cylinderen

Etter hva jeg har blitt informert, bør alle anoder være samme matereale, da ulike kan føre til at den ene typen tærer først/mest!  Har noen tæret vekk i løp av årene du har hatt motoren?

Link to post

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...