ibiza5 Startet 4.August.2021 Link til dette innlegget Startet 4.August.2021 jeg har en Suzuki df 140 2014 mod. trim går bra ned men ikke opp går sent opp. nesten ikke. Sitér dette innlegget Link to post
ibiza5 Svart 5.August.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.August.2021 ingen Sitér dette innlegget Link to post
forskern Svart 6.August.2021 Link til dette innlegget Svart 6.August.2021 Siden ingen av de flinke her på forumet har svart så prøver jeg meg, men jeg tilhører ikke proffligaen her på forumet. Hvis dette hadde vært meg, og ingen med mer erfaring hadde gitt meg råd, så ville jeg tenkt lekkasje i hydraulikksystemet. Hadde fylt opp reservoaret of tiltet opp og ned en rekke ganger og lett etter lekkasje. Håper at noen flinke vil svare deg etterhvert. Sitér dette innlegget Link to post
omhI Svart 6.August.2021 Link til dette innlegget Svart 6.August.2021 Når den er tiltet helt opp - blir den stående oppe (eller siger den ned?) Sitér dette innlegget Link to post
Lenasmartin20 Svart 6.August.2021 Link til dette innlegget Svart 6.August.2021 (redigert) Har en 2015 200 som jeg hadde lignende problem med i fjor! Hører du litt "surklelyd" når du trimmer opp? Etterfuylte litt olje, og i år har den vært bra! Redigert 6.August.2021 av Lenasmartin20 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ibiza5 Svart 7.August.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.August.2021 den blir stående oppe de kommer olje påvannet Sitér dette innlegget Link to post
andersb Svart 7.August.2021 Link til dette innlegget Svart 7.August.2021 simringer + lite olje send på verksted, eller fiks selv. Sitér dette innlegget Link to post
Teerex Svart 7.August.2021 Link til dette innlegget Svart 7.August.2021 (redigert) Litt tidlilg å få tæringsproblemer på tilten, men det kan skje. Jeg fikk det etter bare 3 sesonger pga. spesielle omstendigheter. Redigert 7.August.2021 av Teerex (see edit history) Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
ibiza5 Svart 7.August.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.August.2021 De er brukt anode som ikke har tært anoden er av aluminium feste braketen er brun av rust. anoden er fra 1852 sink bar Suzuki. den tærer ikke de er også rust på løfte cylinderen Sitér dette innlegget Link to post
ibiza5 Svart 7.August.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.August.2021 litte svar på de siste Sitér dette innlegget Link to post
omhI Svart 8.August.2021 Link til dette innlegget Svart 8.August.2021 fant film på youtube som viser pakningsbytte på cylinder (dessverre ikke Suzuki) men prinsippet er likt Sitér dette innlegget Link to post
Lenasmartin20 Svart 15.August.2021 Link til dette innlegget Svart 15.August.2021 ibiza5 skrev On 7.8.2021 at 13.02: De er brukt anode som ikke har tært anoden er av aluminium feste braketen er brun av rust. anoden er fra 1852 sink bar Suzuki. den tærer ikke de er også rust på løfte cylinderen Etter hva jeg har blitt informert, bør alle anoder være samme matereale, da ulike kan føre til at den ene typen tærer først/mest! Har noen tæret vekk i løp av årene du har hatt motoren? Sitér dette innlegget Link to post
ibiza5 Svart 16.August.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.August.2021 nei anoden til 1852 tærer nesten ikke Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.