Jump to content

Kan noen forklare meg pakkboksen min? Fettsmurt

MarexSuncab_FD

Recommended Posts

MarexSuncab_FD skrev 28 minutter siden:

Jeg holder nok på dette, ja. Dersom det er slitespor, må det ny aksling eller holder det å flytte ringene litt? 

Hvor anbefales det å kjøpe ringer i Bergen?

Greit å skifte ut slangebiten som holder pakkboksen når du først har den ute. Setter du inn en slangebit som er pittelitt lengre eller kortere, så vil ikke simmeringene havne på samme plass.

MarexSuncab_FD skrev for 1 time siden:

Hvor anbefales det å kjøpe ringer i Bergen?

den nærmeste Tess butikk der får du alt

https://www.google.com/search?q=tess+bergen'&rlz=1C1GGGE___SE917SE917&oq=tess+bergen'&aqs=chrome..69i57j46i175i199i512l3j0i512j0i22i30l4.5353j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

bytt til denne da er det nok med en på hver side..

Dieselvarmer eksos: tettemiddel mellom slange og utløp? - Side 2 -  Båtforumet - baatplassen.no. Din hjemmehavn på nettet!

Redigert av Roger jo (see edit history)

Kokekyndig maskinist kjent på kysten.

Roger jo skrev 2 minutter siden:

Hei, det var mer de simmerringene jeg lurte på hvor en får tak i. Forstår at det er kvalitetsforskjeller?

MarexSuncab_FD skrev 9 minutter siden:

Men Tess selger vel ikke simmerringene som skal inni pakkboksen? Det du linker til er klemme på utsiden av slangen...

Tess har simmeringer slangeklemmer og ny slange.

spør du pent og de har tid setter de inn ringene i pakkboksen for deg, hvis den er rengjort.

Kokekyndig maskinist kjent på kysten.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...