Pitbullo Startet 7.August.2021 Del på Facebook Startet 7.August.2021 Her kan man dele nyttige videoer av arbeid som må gjøres på båt og motor. Jeg begynner! 100 timers service Yamaha 200hp outboard, 3.3L V6. Sitér dette innlegget Link to post
Goddis77 Svart 7.August.2021 Del på Facebook Svart 7.August.2021 Svend Bjelland sine videoer! Sitér dette innlegget Link to post
Cerberus Svart 7.August.2021 Del på Facebook Svart 7.August.2021 Er ikkje dette egentlig videoer for folk som ikkje jobber på båten selv men kunne tenkt seg prøve det? Sitér dette innlegget Link to post
Kaptein50 Svart 7.August.2021 Del på Facebook Svart 7.August.2021 😎 Sitér dette innlegget Link to post
Goddis77 Svart 7.August.2021 Del på Facebook Svart 7.August.2021 Cerberus skrev 57 minutter siden: Er ikkje dette egentlig videoer for folk som ikkje jobber på båten selv men kunne tenkt seg prøve det? Vet ikke hva du sikter til her, men videoene som jeg linket til ble brukt av meg for å mekke på motoren jeg hadde i min forrige båt som et oppslagsverk. Sitér dette innlegget Link to post
krabbelars Svart 7.August.2021 Del på Facebook Svart 7.August.2021 (redigert) Dette er helt greit og til nytte for oss som ønsker ta vare på båt og motor. Har selv hatt mye nytte av YouTube videoer om tips til lettere motor-vedlikehold til Yamaha påhengere. Lurt å lagre disse under passende navn og kataloger på YouTube. Katalogene kan man også velge å ligge åpne og dele med andre båt og motor-interesserte. Men hva med å dele opp i innenbords og utenbords ? OK, innenbords blir vel kanskje en utdøende rase på mindre og midlere store båter på litt sikt , men dog ... Redigert 7.August.2021 av krabbelars (see edit history) Sitér dette innlegget Sjekk gjerne hobbysiden min (ikke-kommersiell) om Skjærgårdsjeeper og båt/motor-nyheter: https://www.facebook.com/fritidsfiskeren/ Link to post
PolarLi Svart 7.August.2021 Del på Facebook Svart 7.August.2021 Boats.net har overraskende gode og ryddige videoer på forskjellig vedlikehold og reprasjoner, stort sett påhengs. Yamaha F225 serien med totaloverhaling av både motor og girhus er spesiellt bra: https://www.youtube.com/c/BoatParts/videos Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.