myrisa Startet 8.August.2021 Del på Facebook Startet 8.August.2021 Eksosbendet på min TAMD60C knakk av på siste båttur (se bilder) helt inn til flensen. Jeg var litt overrasket da bendet er 4-5 år gammelt og jeg har ikke sett noen indikasjon på at det har vært noen svakheter. Spørsmålet er om dette lar seg sveise. Vil nødig kjøpe nytt bend da det koster 25kNOK, og håper at dette lar seg reparere. Kan dette være en reklamasjonssak? Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 10.August.2021 Del på Facebook Svart 10.August.2021 Jeg skiftet to slike hos meg på en Fairline med twin innstallasjon til nye ekslusive originaler, og så knakk de jammen for ny eier noen år senere (6-7-8 år eller noe slik). Det er nok ikke kvalitet som i gamle dager. Kjenner flere som har fått sveist den overgangen, så det går. Kjenner også til folk som har fått laget nye hos sveiseverksted. For noen år siden ble det også solgt uoriginale i USA for en brøkdel av originalprisen. De var syrefaste og blanke - men om de var gode eller dårlige har jeg ingen aning om. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 10.August.2021 Del på Facebook Svart 10.August.2021 Under fem år gmle så bør det vel kunne være en reklamasjonssak ja. Det så ut til å være lovlig tynt gods i gjengepartiet der. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.