Lillebror2 Startet 8.August.2021 Del på Facebook Startet 8.August.2021 Skulle på båttur I dag. Har en båt med 2 x Volvo D3 160. Når jeg skulle gi gass kom jeg til 2000 rpm så kom det en "rape lyd" og det luktet litt rart, jeg dro straks gassen ned igjen å fikk en feilmelding " motor electr foult service soon 500N" sånn omtrent. Jeg prøvde et par ganger til men da stoppet motoren, feilmelding kom som første gang. Men det var bare å starte den igjen. Fungerte helt normalt opp til 2000 rpm. Ingen ulyder. Det var ingen varsellamper som kom på. Tips noen? Sitér dette innlegget Link to post
Gudrun Svart 8.August.2021 Del på Facebook Svart 8.August.2021 Vet ikke om dette kan hjelpe litt på vei? https://www.maringuiden.se/forum/topic/41948-problem-motorer-volvo-penta-d3-d6-med-evc/ Sitér dette innlegget Link to post
Lillebror2 Svart 9.August.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.August.2021 Det kunne være det. Men ble mange løse tråder der. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.