Dcruiser Startet 10.August.2021 Link til dette innlegget Startet 10.August.2021 Hei! En stund siden kjøpte vi en båt som det er litt jobb på men slo til for ungenes del og oss voksne ? når en blir bedre kjent med båten så finner man mye rart og noe blir til mye og mye ble veldig brått veldig spennende.. Eller for grælt, alt ettersom ? Alt jeg vet om båten er at den er 19 fot med en Volvo B20 innabords motor og Alu tank i baug, Men hvilken båt dette er vil jeg meget gjerne finne ut av. Takk for hjelp på forhånd ? Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 10.August.2021 Link til dette innlegget Svart 10.August.2021 ligner på skibsplast tenker jeg https://www.skibsplast.no Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Popeye70 Svart 10.August.2021 Link til dette innlegget Svart 10.August.2021 Ser veldig ut som en Skibsplast 17 TC, ja. Er du sikker på at din båt er 19 fot, ikke 17? Her er det flere bilder av en 17 TC - ligner de på din båt? (4) Skibsplast Seamaster 17 TC | FINN.no Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Mort1 Svart 11.August.2021 Link til dette innlegget Svart 11.August.2021 Det ser absolutt ut som en Skibsplast 17TC. 19 foteren har vel toppskjerm som peker forover, i hvertfall de jeg har sett. Sitér dette innlegget Link to post
Dcruiser Svart 11.August.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.August.2021 Oi mye bra respons! Dette løste mysteriet! ? Dette bar midt i blink og i tillegg ser jeg nå hva som mangler så nå må jobben gjøres (mesteparten er rensket innvendig) ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.