Rookie_332 Startet 11.August.2021 Del på Facebook Startet 11.August.2021 Holder det med 1 eller bør du ha 2 hekk thrusstere ? Ser det er noen som har 1 men vil du da få nokk effekt på motsatt side av drev da dette kommer i veien ? Sitér dette innlegget Link to post
Førstefender Svart 12.August.2021 Del på Facebook Svart 12.August.2021 2 hekktrustere på 1 båt har jeg aldri sett, iallefall ikke på en 35 foter. Det holder fint med en, men får litt redusert effekt hvis drev er i veien, kan kjøpe tunnelforlengere evt for å styre propellstrømmen noe. Sitér dette innlegget Link to post
Rookie_332 Svart 12.August.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.August.2021 Førstefender skrev 31 minutter siden: 2 hekktrustere på 1 båt har jeg aldri sett, iallefall ikke på en 35 foter. Det holder fint med en, men får litt redusert effekt hvis drev er i veien, kan kjøpe tunnelforlengere evt for å styre propellstrømmen noe. Ok flere som har 2 men sikkert da for å få full trøkk begge veger men da dobbel pris 🙂 tunnel er jo en mulighet takk 👍 Sitér dette innlegget Link to post
Frode_S Svart 12.August.2021 Del på Facebook Svart 12.August.2021 Kontaktet Sleipner ang samme spm på min båt. De anbefalte to stk da vannstrømmen til en side ville gå rett i drevet ved enkeltinstallasjon. Er det trimplan og ikke interseptor så reduserer dette ytterligere. Mvh Frode Sitér dette innlegget Link to post
Rookie_332 Svart 15.August.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.August.2021 Frode_S skrev On 2021-8-12 at 20.30: Kontaktet Sleipner ang samme spm på min båt. De anbefalte to stk da vannstrømmen til en side ville gå rett i drevet ved enkeltinstallasjon. Er det trimplan og ikke interseptor så reduserer dette ytterligere. Mvh Frode Supert hadde en mistanke om det takk for tilbakemeldingen 👍😎 Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 15.August.2021 Del på Facebook Svart 15.August.2021 Førstefender skrev On 12.8.2021 at 6.31: 2 hekktrustere på 1 båt har jeg aldri sett, iallefall ikke på en 35 foter. Det holder fint med en, men får litt redusert effekt hvis drev er i veien, kan kjøpe tunnelforlengere evt for å styre propellstrømmen noe. En venn har det på sin 42 Sqadton. 2 stk SP 100. Mulig på grunn av hydraulisk plattform Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.