Rookie_332 Startet 11.August.2021 Link til dette innlegget Startet 11.August.2021 Holder det med 1 eller bør du ha 2 hekk thrusstere ? Ser det er noen som har 1 men vil du da få nokk effekt på motsatt side av drev da dette kommer i veien ? Sitér dette innlegget Link to post
Førstefender Svart 12.August.2021 Link til dette innlegget Svart 12.August.2021 2 hekktrustere på 1 båt har jeg aldri sett, iallefall ikke på en 35 foter. Det holder fint med en, men får litt redusert effekt hvis drev er i veien, kan kjøpe tunnelforlengere evt for å styre propellstrømmen noe. Sitér dette innlegget Link to post
Rookie_332 Svart 12.August.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.August.2021 Førstefender skrev 31 minutter siden: 2 hekktrustere på 1 båt har jeg aldri sett, iallefall ikke på en 35 foter. Det holder fint med en, men får litt redusert effekt hvis drev er i veien, kan kjøpe tunnelforlengere evt for å styre propellstrømmen noe. Ok flere som har 2 men sikkert da for å få full trøkk begge veger men da dobbel pris ? tunnel er jo en mulighet takk ? Sitér dette innlegget Link to post
Frode_S Svart 12.August.2021 Link til dette innlegget Svart 12.August.2021 Kontaktet Sleipner ang samme spm på min båt. De anbefalte to stk da vannstrømmen til en side ville gå rett i drevet ved enkeltinstallasjon. Er det trimplan og ikke interseptor så reduserer dette ytterligere. Mvh Frode Sitér dette innlegget Link to post
Rookie_332 Svart 15.August.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.August.2021 Frode_S skrev On 2021-8-12 at 20.30: Kontaktet Sleipner ang samme spm på min båt. De anbefalte to stk da vannstrømmen til en side ville gå rett i drevet ved enkeltinstallasjon. Er det trimplan og ikke interseptor så reduserer dette ytterligere. Mvh Frode Supert hadde en mistanke om det takk for tilbakemeldingen ?? Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 15.August.2021 Link til dette innlegget Svart 15.August.2021 Førstefender skrev On 12.8.2021 at 6.31: 2 hekktrustere på 1 båt har jeg aldri sett, iallefall ikke på en 35 foter. Det holder fint med en, men får litt redusert effekt hvis drev er i veien, kan kjøpe tunnelforlengere evt for å styre propellstrømmen noe. En venn har det på sin 42 Sqadton. 2 stk SP 100. Mulig på grunn av hydraulisk plattform Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.