Bunnefjord Startet 11.August.2021 Link til dette innlegget Startet 11.August.2021 Hei ! Har nylig kjøpt meg en Marex 770 Holiday med VP TMD40 A og den fungere OK så langt men når jeg starter den fra kald motor kommer det litt "skriking" fra drivreimer en kort stund på lavt turtall, gir jeg på litt gass forsvinner lyden og når den har gått en liten stund er lyden helt borte. Antar dette er en justeringssak ? men hvordan får jeg strammet den ? Motoren sitter i en Marex 770 og det er litt trangt i forkant av motoren der reimene er, noen som har noen tips ? Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 11.August.2021 Link til dette innlegget Svart 11.August.2021 Er det en 40A i en Marex 770? Da er det trangt ja. Synes det er trangt ned en 30 motor i den... Under filer her ligger servicemanual og verkstedmanual til den motoren. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Grand Banks jr Svart 11.August.2021 Link til dette innlegget Svart 11.August.2021 Her: Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Bunnefjord Svart 11.August.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.August.2021 Takk for svar og zip filer Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.