Jump to content

Sink på aksling gått av, trengs ny ut sesongen?


Goddis77

Recommended Posts

Hulda skrev 50 minutter siden:

Oktober? Om du ikke har el.feil hadde jeg gitt blaffen. 

Hmm.. I fjor lå båten min ute fra start av juli til midt i september. Ikke landstrøm. Spiste nesten opp en akselanode til 35mm aksling... Så når det nå er snakk om å ligge ca 2 måneder så kan det jo skje litt tæring? Kommer vel veldig an på hvilke naboer du har i havna og om de ligger på landstrøm eller ikke? Eller har jeg misforstått Hulda?

Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO)
Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B

Link to post
Share on other sites

Hva slags anode er det snakk om? 
jeg har en som sitter på enden av akslingen med 1 skrue. Den var egentlig grei å bytte med fridykkerutstyr fordi du har en hånd til å holde deg fast mens du skrur. Hvis det er den som sitter rundt om akslingen tror jeg det er hakket mer besværlig, men sikkert ikke uoverkommelig. 
uansett hadde jeg personlig levd bedre med å gjøre jobben enn å gå å bekymre seg resten av sesongen

Jeg vet ikke hvorfor min båt lekker, men en dag kommer jeg til bunns i problemet!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...