Jump to content

Status på båtplass (leie) i indre Oslofjord


vestover

Recommended Posts

Hei!

Vi planlegger å flytte ut i seilbåt (igjen). Sist bodde vi på Herbern marina (Aker brygge) på vinteren og på Norhavn (Frognerkilen) på sommeren. Det var forholdsvis enkelt å få båtplass på Herbern, og vi fikk alltid leid en plass privat av noen på sommeren. Men. Jeg har begynt å gjøre research før flytt, og det ser verre ut nå. Jeg har ikke fått kontakt med noen på Herbern, og havna er bygd om etter at jeg bodde der - noen som vet om det fortsatt er god plass og kapasitet for båtboere?

Hva angår sommerplassen har jeg ikke lykkes å finne én eneste på plass på Finn. Sjekket hele våren, og veldig lite kom opp. Mange osloboere har kjøpt båt - er det nå "umulig" å få leid seg plass her sommerstid? Tenker Oslo, helst ikke lenger ut enn Asker. Dersom noen vet hva som er status her tar jeg hjertelig imot tips!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...