Jump to content

Status på båtplass (leie) i indre Oslofjord

vestover

Recommended Posts

Hei!

Vi planlegger å flytte ut i seilbåt (igjen). Sist bodde vi på Herbern marina (Aker brygge) på vinteren og på Norhavn (Frognerkilen) på sommeren. Det var forholdsvis enkelt å få båtplass på Herbern, og vi fikk alltid leid en plass privat av noen på sommeren. Men. Jeg har begynt å gjøre research før flytt, og det ser verre ut nå. Jeg har ikke fått kontakt med noen på Herbern, og havna er bygd om etter at jeg bodde der - noen som vet om det fortsatt er god plass og kapasitet for båtboere?

Hva angår sommerplassen har jeg ikke lykkes å finne én eneste på plass på Finn. Sjekket hele våren, og veldig lite kom opp. Mange osloboere har kjøpt båt - er det nå "umulig" å få leid seg plass her sommerstid? Tenker Oslo, helst ikke lenger ut enn Asker. Dersom noen vet hva som er status her tar jeg hjertelig imot tips!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...