olews Startet 20.August.2021 Del på Facebook Startet 20.August.2021 Jeg har sett disse på Flemming båter og det virker på meg som en god idé. De er ikke så enkle å få tak i. Hverken Maritim, Watski eller Seasea har dette amerikanske produktet. Har noen sett dette her hjemme eller erfaring ? Det er et enkelt billig produkt som burde være hyllevare. Sitér dette innlegget Ole S/Y Algol Link to post
-morten- Svart 20.August.2021 Del på Facebook Svart 20.August.2021 Tror de fleste ikke skjønner nytten av et sånnt produkt, så her oppe i skandinavia der vi er så lite folk skjønner jeg at produktet ikke finnes i norske butikker. Det beste her er vel å ta kontakt med båtleverandøren din! Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
index Svart 20.August.2021 Del på Facebook Svart 20.August.2021 Et enkelt lite produkt nesten uten nytteverdi. Løser noe som jeg aldri har kommet på å tenke på som et problem... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Ask Svart 20.August.2021 Del på Facebook Svart 20.August.2021 Hei Dykkarar brukar liknande, men som regel kappa av ein passande slange. Typisk på slangeklemmer på sidwmonterte flasker. Poenget er at slangeklemmer ikkje riv hol i tørrdrakta. Sitér dette innlegget Link to post
Indy Svart 20.August.2021 Del på Facebook Svart 20.August.2021 På min nye Jeanneau seilbåt er slike beskyttere montert på alle slangeklemmer, det samme gjelder nok de fleste båtprodusenter. Men har ikke funnet noen butikk i Norge som har slike (sjekket Tess m.fl.). I motorrom f.eks. har de en funksjon med at de beskytter fingre og hender. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.